A venit vremea pentru încă un update de sfârşit de săptămână cu privire la FPRL 14. Am avut de făcut câteva hotărâri importante despre patch, hotărâri care, credem noi, vor fi apreciate odată ce vom lansa patchul. Ne vom axa mai mult pe calitate, decât pe cantitate, având în vedere şi câteva opţiuni despre un eventual campionat online de FIFA cu echipe româneşti.
Astfel, FPRL 14 Winter Edition [ v1.0 ] va conţine doar Liga I împreună cu 4 dintre cele mai populare echipe din Liga II: Rapid Bucureşti, FC Universitatea Craiova [ nu vrem să ne implicăm în nici un fel în disputa FC vs CS, am ales doar pe baza popularităţii arătate în acest tur de campionat ], CSMS Iaşi şi UTA Arad. Astfel, vom putea lansa patchul într-un timp mai scurt păstrând totuşi un nivel calitativ cât mai ridicat.
Echipele din Liga II vor putea fi introduse în Liga I cu ajutorul Creation Master încă din primul sezon sau vor lua locul celor mai slabe 4 echipe din prima ediţie a campionatului din Career Mode.
De asemenea, plănuim şi să revitalizăm jocul multiplayer cu echipe româneşti, care, de la FIFA 11 încoace, a rămas “paralizat” din cauza mutărilor de securitate ale EA Sports. Pe hârtie sunt mai multe opţiuni: am putea updata FPRL 11 cu Liga I la zi [ 13/14 ], ori am putea încerca să integrăm FPRL 14 cu ajutorul Creation Centre într-un patch care să fie Online Friendly. Cu siguranţă, vor fi câteva limitări, dar cu ajutorul Creation Master am putea asigura o apropiere mai mare de realitate a campionatului faţă de ce se poate face numai în editorul browser-based făcut de EA. Vă aşteptăm cu opinii despre această problemă, ori aici, ori pe forum.
Lucrul la patch a continuat şi în această săptămână. Am perfectat sistemul play-off/play-out din Liga II care funcţionează fără probleme, fiind deja testat, iar fişierele compdata realizate vor fi păstrate pentru FPRL 14 v2.0 care va conţine şi Liga II. Avem o bună bucată de bază de date finalizată şi pentru liga secundă, dar motivul pentru care am ales să amânăm introducerea acesteia pentru versiunea secundă a patchului este timpul îndelungat necesar realizării elementelor grafice pentru cele 24 de echipe [ echipamente, steaguri, minifeţe ]. Ce s-a făcut deja a fost păstrat şi vom folosi această bază în continuare după ce lansăm prima versiune.
Mai jos aveţi noi poze din patch, mai ales cu noile kituri marca body_mu.
FPRL 14 Weekend Update - 21.12.2013,-
stationsom
-
stationsom